Цукровий діабет 2-го типу

Візьміть участь у клінічних дослідженнях. Зробіть те, що дасть результат.
Почати онлайн-скринінг
Терапевтична область Цукровий діабет

дорослих людей в усьому світі. Якщо у Вас є цукровий діабет 2-го типу, Ви розумієте важливість піклування про стан свого здоров’я.

Цукровий діабет 2 типу може призвести до інших порушень, таких як неалкогольна жирова хвороба печінки – приховане захворювання з незначними симптомами або без них. Жирова хвороба печінки може розвинутися в неалкогольний стеатогепатит і призвести до цирозу або раку печінки.

Якщо Ви думаєте, що можете наражатися на такий ризик, подумайте про участь у клінічних дослідженнях і пройдіть безкоштовне фібросканування, щоб оцінити ступінь пошкодження Вашої печінки.

• Ми шукаємо добровольців для участі у клінічних дослідженнях, щоб краще зрозуміти це захворювання та допомогти знайти нові методи лікування.
  • Учасникам, які відповідатимуть вимогам, проведуть безкоштовний медичний огляд, фібросканування, і всі інші медичні процедури у дослідженні також надаватимуться Вам безкоштовно.
  • Компанія «Синексус» (Synexus) також може допомогти Вам з транспортуванням до однієї з наших клінік або відшкодувати Вам обґрунтовані витрати на проїзд.

Усі дослідження, що проводяться компанією «Синексус», були схвалені незалежним комітетом з питань етики.

Оцініть свою придатність для участі у майбутніх клінічних дослідженнях за допомогою нашої анкети для онлайн- скринінгу.

Почати онлайн-скринінг

Все, що Вам потрібно знати

Це – сканування, схоже на ультразвукове дослідження, яке проводять під час вагітності, і таке сканування дозволяє виміряти, наскільки еластичною (або наскільки жорсткою) є Ваша печінка. Здорова печінка повинна бути м’якою та еластичною, а якщо Ваша печінка є жорсткою, це свідчить про те, що у Вас з’явилося деяке пошкодження.

Як це проводиться?

Це – безболісна процедура, яка передбачає встановлення зонда на правій верхній частині живота.

Фібросканування Ваш проведуть амбулаторно під час запланованого візиту до клініки.

Якими є переваги?

Результати такого сканування можуть допомогти Вашому лікареві дізнатися про ступінь ураження Вашої печінки та вирішити, яке лікування Вам може знадобитися.

Це сканування є корисним для визначення ступеня ураження печінки у людей з такими захворюваннями:

• Вірусний гепатит В і С
  • Алкогольна хвороба печінки
  • Неалкогольна жирова хвороба печінки
  • Гепатит С і супутня ВІЛ-інфекція
  • Гемохроматоз (розлад, що характеризується перевантаженням печінки залізом)
  • Інші захворювання печінки

Якими є ризики?

Це обстеження не супроводжується жодними ризиками. Воно є безболісним і неінвазивним (це означає, що для його проведення не потрібно вторгатися всередину Вашого тіла або пошкоджувати шкіру).

Синексус Україна є дочірньою компанією однієї з найбільших та найвідоміших організацій, яка виконує дослідження й експераментальні розробки в сфері біотехнологій, в тому числі клінічні дослідження.
Синексус Україна співпрацює з провідними медичними центрами охорони здоров’я в Україні та пропонує комфорт та професіоналізм, які зустрічаються у приватних центрах охорони здоров’я.
Клінічне випробування дає можливість долучитися до розробки новітніх лікарських засобів та впровадження інноваційного лікування.

Всі лікарі та медсестри, з якими ми співпрацюємо, пройшли навчання у відповідності до галузевих стандартів Міжнародної належної клінічної практики (GCP) та підтримують свою сертифікацію у цій сфері.

Цукровий діабет може призвести до появи інших порушень, таких як діабетичний гастропарез та неалкогольна жирова хвороба печінки. Це також може створити додаткове навантаження на Ваше серце та збільшити ризик появи інфаркту або інсульту.